Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 17.00, w soboty 9.00 - 13.00
Płatności
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Klient może składać zamówienia na towary dostępne w asortymencie sklepu internetowego.
2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
a) zalogować się do sklepu https://www.czysterozwiazania.pl
b) wybrać towar będący przedmiotem zamówienia a następnie kliknąć przycisk „kup teraz!”
c) wybrać sposób dostarczenia towaru
d) wybrać sposób płatności
e) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres po który ma nastąpić dostawa towaru
f) w przypadku dostawy kurierem Klient może podać numer telefonu do kontaktu z kurierem
g) wpisać dane do faktury jeżeli ma być wystawiona faktura VAT
h) kliknąć przycisk „zamawiam i płacę” lub „zamawiam i płacę przy odbiorze” – w zależności od wyboru formy płatności – za pobraniem lub przelewem
i) zaakceptować regulamin
3. W celu wysłania zamówienia Klient zobowiązany jest do akceptacji treści regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z „pouczeniem o odstąpieniu od umowy”, podania koniecznych danych osobowych oraz wyboru formy płatności.
4. W przypadku Klientów będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego Sprzedawca każdorazowo po złożeniu zamówienia za pośrednictwem e-mail przesyła Klientowi potwierdzenie złożenia zamówienia.
5. Potwierdzenie o którym mowa w pkt 4 zawierać będzie:
a) opis przedmiotu zamówienia
b) ceny jednostkowe oraz łączną cenę wraz z podatkami, kosztami dostawy i dodatkowych kosztów pod warunkiem, że wystąpią
c) sposób kontaktu ze Sprzedawcę
d) wybraną metodę i sposób płatności
e) wybrany sposób dostawy
f) czas dostawy
g) dane kontaktowe Klienta
h) dane do faktury
i) regulamin
j) pouczenie o prawie odstąpienia od umowy wraz z jego wzorem
6. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta wiadomości e-mail na podany adres mailowy Sprzedawcy, w której Klient akceptuje treść regulaminu i potwierdza, że zapoznał się z pouczeniem o prawie do odstąpienia od umowy.
7. Umowa zawierana jest w języku polskim.
8. Jeżeli realizacja zamówienia nie będzie możliwa Sprzedawca powiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e - mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta przelewem Sprzedawca zwróci pieniądze na rachunek bankowy Klienta.
9. Zamówienia, w których istnieją jakiekolwiek niejasności zostaną zweryfikowane przez pracownika obsługującego sklep, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sprzedawcę. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie telefonicznie, bądź e-mailowo w terminie 14 dni licząc od daty zawarcia umowy. W przypadku dokonania zapłaty Sprzedawca zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres email podany przez Klienta.
10. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia Klient zostaje poinformowany o stanie zamówienia i ma prawo podjąć decyzję o:
a) częściowej realizacji zamówienia – wybór tej opcji powoduje realizacje jedynie dostępnych towarów, sklep zostaje zwolniony z realizacji zamówienia za towary niedostępne
b) anulowanie całości zamówienia – wybór tej opcji powoduje zwolnienie sprzedawcy z obowiązku realizacji zamówienia
11. Zamówienia na produkty realizowane są tylko na terytorium Polski
Przejdź do strony głównej
Darmowa dostawaPrzy zamówieniu powyżej 350 zł
Gwarancja30 dni na zwrot produktu
Bezpieczna płatnośćChronimy Twoje dane osobowe
Najniższa cenaZ nami zawsze taniej!
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.